Narodowy Instytut Audiowizualny
ul. Wałbrzyska 3/5, Warszawa

Piątek 27 listopada 2015

Godzina 19:00:

Wernisaż wystawy (27 listopada – 13 grudnia)

  • Simon Steen-Andersen (*1976) – Run Time Error (2009) 10’
  • Antón Wassiljew (*1984) – #11: serialism 2.0 (realisation 3): new national anthem of russia (2013) 13’
  • Felipe Continentino (*1992) – Jones’ Big Ass (2015); Drum Interpretation of the Classic Dialog between Tom Cruise and Jack Nicholson from the Movie „A few good men” (2013); Drum Interpretation of Family Guy’s Fast Talking High Trousers (2014);  4’
  • Patrick Frank (*1975) – The Law of Quality (2010) 3’
  • Daniel Ott (*1960) / Reinhardt Manz (*1951) – Hafenbecken I&II (2006-2007) 52’

Godzina 20:00:

Koncert:

  • Matthias Kranebitter (*1980) – nihilistic study no. 7 (2014) 15’
    na flet, skrzypce, wiolonczelę, keyboard, obój, klarnet, saksofon i elektronikę
  • Simon Steen-Andersen (*1976) – Study for string instrument #1 (2009) 6’
    na skrzypce i wiolonczelę
  • Simon Steen-Andersen (*1976) – Study for string instrument #2 (2011) 5’
    na skrzypce i pedał whammy
  • Leah Muir (*1978) – Paganinis Streichquartett für Bernhard Lang 15’ (2012),
    wideo
  • Rafał Ryterski (*1992) – Względności Chronosa (2015) 13’
    na akordeon i sampler
  • Johannes Kreidler (*1980) – Fremdarbeit (2009) 15’
    na flet, keyboard/sampler, perkusję, wiolonczelę i moderatora

Wykonawcy:

  • ad hoc ensemble-  Ewa Liebchen – flet, Miłosz Pękala – perkusja, Emilia Sitarz – keyboard/sampler, Anna Kwiatkowska – skrzypce, Mikołaj Pałosz – wiolonczela, Pablo Sánchez-Escariche – saksofon, Marta Januchta – obój, Mateusz Rajkowski – klarnety, Przemysław Wojciechowski – akordeon
  • Marta Kluczyńska – dyrygentka
  • Wojtek Błażejczyk – reżyser dźwięku
  • Johannes Kreidler – moderator

Sobota 28 listopada 2015

Godzina 16:00:

Konferencja „Rewolucja cyfrowa muzyki”:
(wykłady w języku angielskim)

  • 16:00 – 16:45
    Sebastian Berweck (*1971) – Decay and Resurrection – Working with electroacoustic scores (Rozpad i powrót: praca z partyturami elektroakustycznymi)
  • 16:45 – 17:30
    Matthias Kranebitter (*1980) –  Digital Carnival (Cyfrowy karnawał)
  • 17:30 – 18:15
    Johannes Kreidler (*1980) – Conceptual Approach to Music (Konceptualne podejście do muzyki)
  • 18:15 – 19:00
    Harry Lehmann (*1965) – The New Music Discourse in the Wake of the Digital Revolution (Dyskurs Nowej Muzyki w kontekście rewolucji cyfrowej)
  • 19:00 – 19:30
    Dyskusja z gośćmi i publicznością – prowadzenie Monika Pasiecznik i Sławomir Wojeciechowski

Godzina 20:00:

Koncert:

  • Brigitta Muntendorf (*1982) – Public Privacy #2: Piano Cover (2013) 10’
    na keyboard i wideo
  • Jagoda Szmytka (*1982) – GAMEBOY (2014) 15’
    na sampler, głos i wideo
  • Terry Riley (*1935) – Keyboard Study #1 (1966) 15’
    na keyboard, z wideo Thomasa Ploentzke i Jana-Petera E.R. Sonntaga
  • Joseph Kudirka (*1978) – Sebastian Berweck plays the Keyboard (2011) 3’
    na keyboard
  • Simon Steen-Andersen (*1976) – Mono (Autotune Study and Nachgesang)  (2014) 7’
    na męski głos, keyboard i elektronikę
  • Sergej Maingardt (*1982) – It’s Britney, bitch (2014)
    na sampler i live wideo

Wykonawcy:

  • Sebastian Berweck – keyboard/sampler
  • Wojtek Błażejczyk – reżyser dźwięku