Narodowy Instytut Audiowizualny
ul. Wałbrzyska 3/5, Warszawa
Piątek 27 listopada 2015
Godzina 19:00:
Wernisaż wystawy (27 listopada – 13 grudnia)
- Simon Steen-Andersen (*1976) – Run Time Error (2009) 10’
- Antón Wassiljew (*1984) – #11: serialism 2.0 (realisation 3): new national anthem of russia (2013) 13’
- Felipe Continentino (*1992) – Jones’ Big Ass (2015); Drum Interpretation of the Classic Dialog between Tom Cruise and Jack Nicholson from the Movie „A few good men” (2013); Drum Interpretation of Family Guy’s Fast Talking High Trousers (2014); 4’
- Patrick Frank (*1975) – The Law of Quality (2010) 3’
- Daniel Ott (*1960) / Reinhardt Manz (*1951) – Hafenbecken I&II (2006-2007) 52’
Godzina 20:00:
Koncert:
- Matthias Kranebitter (*1980) – nihilistic study no. 7 (2014) 15’
na flet, skrzypce, wiolonczelę, keyboard, obój, klarnet, saksofon i elektronikę
- Simon Steen-Andersen (*1976) – Study for string instrument #1 (2009) 6’
na skrzypce i wiolonczelę
- Simon Steen-Andersen (*1976) – Study for string instrument #2 (2011) 5’
na skrzypce i pedał whammy
- Leah Muir (*1978) – Paganinis Streichquartett für Bernhard Lang 15’ (2012),
wideo
- Rafał Ryterski (*1992) – Względności Chronosa (2015) 13’
na akordeon i sampler
- Johannes Kreidler (*1980) – Fremdarbeit (2009) 15’
na flet, keyboard/sampler, perkusję, wiolonczelę i moderatora
Wykonawcy:
- ad hoc ensemble- Ewa Liebchen – flet, Miłosz Pękala – perkusja, Emilia Sitarz – keyboard/sampler, Anna Kwiatkowska – skrzypce, Mikołaj Pałosz – wiolonczela, Pablo Sánchez-Escariche – saksofon, Marta Januchta – obój, Mateusz Rajkowski – klarnety, Przemysław Wojciechowski – akordeon
- Marta Kluczyńska – dyrygentka
- Wojtek Błażejczyk – reżyser dźwięku
- Johannes Kreidler – moderator
Sobota 28 listopada 2015
Godzina 16:00:
Konferencja „Rewolucja cyfrowa muzyki”:
(wykłady w języku angielskim)
- 16:00 – 16:45
Sebastian Berweck (*1971) – Decay and Resurrection – Working with electroacoustic scores (Rozpad i powrót: praca z partyturami elektroakustycznymi) - 16:45 – 17:30
Matthias Kranebitter (*1980) – Digital Carnival (Cyfrowy karnawał) - 17:30 – 18:15
Johannes Kreidler (*1980) – Conceptual Approach to Music (Konceptualne podejście do muzyki) - 18:15 – 19:00
Harry Lehmann (*1965) – The New Music Discourse in the Wake of the Digital Revolution (Dyskurs Nowej Muzyki w kontekście rewolucji cyfrowej) - 19:00 – 19:30
Dyskusja z gośćmi i publicznością – prowadzenie Monika Pasiecznik i Sławomir Wojeciechowski
Godzina 20:00:
Koncert:
- Brigitta Muntendorf (*1982) – Public Privacy #2: Piano Cover (2013) 10’
na keyboard i wideo
- Jagoda Szmytka (*1982) – GAMEBOY (2014) 15’
na sampler, głos i wideo
- Terry Riley (*1935) – Keyboard Study #1 (1966) 15’
na keyboard, z wideo Thomasa Ploentzke i Jana-Petera E.R. Sonntaga
- Joseph Kudirka (*1978) – Sebastian Berweck plays the Keyboard (2011) 3’
na keyboard
- Simon Steen-Andersen (*1976) – Mono (Autotune Study and Nachgesang) (2014) 7’
na męski głos, keyboard i elektronikę
- Sergej Maingardt (*1982) – It’s Britney, bitch (2014)
na sampler i live wideo
Wykonawcy:
- Sebastian Berweck – keyboard/sampler
- Wojtek Błażejczyk – reżyser dźwięku